دانشنامه پارسی

چو ایران مباشد تم من مباد * * * بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

دانشنامه پارسی

چو ایران مباشد تم من مباد * * * بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

خدایا



خدایا دوستت دارم...


هنوز به دیدار خدا می روند ... خدایی که در یک مکعب سنگی خود را حبس کرده !!
خدا همین جاست ، نیازی به سفر نیست !
خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ، خدا در دستان مردی است که نابینایی را از خیابان رد می کتد .
خدا در اتومبیل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد .
خدا در جمله ی " عجب شانسی آوردم" است !!
خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو !!
خدا کنار کودکی است که می خواهداز فروشگاه شکلات بدزد !!
خدا کنارساعت کوک شده ی توست، که می گذارد 5 دقیقه بیشتر بخوابی !!
از انسانهای این دنیا فقط خاطراتشان باقی می ماند و یک عکس با روبان مشکی ، از تولدت تا آن روبان مشکی ، چقدر خدا را دیدی ؟!
خدا را 7 بار دور زدی یا زیر باران کنارش قدم زدی ؟
خدا همین جاست ، نه در عربستان !
خدا زبان مادری تو را می فهمد ، نه عربی !خدایا دوستت دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:49 http://Www.mylovelylife.mihanblog.com

سلام. متن قشنگیه و قبولش دارم. اما بهتره که وارد بحث های اعتقادی نشیم. چونکه هرکسی یه اعتقادی داره که براش ارزشمنده. درسته که خدا به خونه ی کعبه محدود نیست. و هممون اون رو حس میکنیم. اما دلایل رفتن به اون جا و انجام اون عمل ها هم الکی نیست و دلایل عرفانی داره که ما کامل سر در نمیاریم. مثل نماز خوندن . که خیلی از نکاتش و کم کم دارن میفهمن که چه رازی توشه. به هر حال متن قشنگی بود. آره خدا تو کعبه نیست . همه جا هست. اما کعبه یه مکان خاصه.... از نظر عرفانی و ماورائی که مبحثش پیچیدست.
مرسی . موفق باشی

سپاسگزارم که اومدی

فرشاد جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 http://farshadkurd.rozblog.com

سلام.متن خوبیه. میبخشید شما از چه روشی برای گذاشتن فایل های pdf در سایت استفاده می کنید راهنمایی ام کنید.بصورت کامل.باتشکر از شما

درود.من تو قسمت مدیریت فایل ها رو آپلود میکنم.این یکی از ایزارهای بلاگ اسکای هستش.بعدش لینکش رو داخل وبلاگ قرار میدم.

shabestanekhiyal سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:07 http://shabestanekhiyal.blogfa.com/

درود بر شما :
اگرچه من به تقلید از نیاکانم مسلمانم اما این گفته ها را قبول دارم . برای دیدار خدا هیچ نیازی به خارج کردن ارز ایرانی نیست . برای دیدار او تنها باید دنیا را صاف و بی پرده به تماشا نشست . متن افتخار می کنم که هنوز هم کسانی در این سرزمین هستند که بر مرام ومسلک ودین پدرانمان خدا را می پرستند .
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید //
معشوق همین جاست بیایید بیایید .
شادیتان افزون و جشن فرخنده ی نوروز بر شما میمون باد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد